Karanelo bennnn maalesef benimde sağ tarafta kesi vardı diktiği andan itibaren şişti ve mosmor oldu üstüne oturamadım 15-20 gün hiç emzirmek bi işkenceydi WC ye gidince de aynı şu an iki ay olcak bu hafta sonu morluk şişlik geçti ama sertlik hala var arada sancı geliyor içerden bide rahmim hala büyük eskiye dönmedi