Karanelo Kızlar merhaba doğum dikişiniz kaç günde iyileşti ve tam olarak eski haline geldi mi ? Bide uyuştururken yaptıkları iğneden sonra kalçasında morluk olan oldu mu? Benim sağ tarafımda kesi var ve sağ kalçam da siyah morluk var geçmedi 22 gün oldu .
Deren_Hatun Karanelo ne zaman iyileşti hatırlamıyorum ama 17 aylık incecik beyaz çizgi olarak kaldı :)
minnosizmmm Karanelo 1 yılda ince beyaz bi çizgi kaldı o da sadece serçe parmagimin bogumu kadar boyu hani hiç ameliyat olmamışım gibi duruyor tavsiyem yara yerine bepantol scarjel var ondan al sür hem çabuk iyileştiriyor hem iz bırakmıyor
Ozii_celk Karanelo benim de sağ tarafta dikiş vardı dogum yaptigim gece sabaha kadar dehset bir agri cektim hemsire ilgilenmedi sabah doktora sikayet ettim doktor muayene etti ve sağ kalçam komple siyahtı ve içeri de kanama olmustu 3 gun fazladan hastane de kaldik ve antibiyotik tedavisi aldim ayriyetten eczane de bir karisim hazirlandi gazli bezle 25 gun boyunca onu alt tarafima koyduk 1 aya anca iyilesti ve yanlis dikis ipi kullandiklari icin iceride ki dikisler 2 ayda eridi sık sık kontrole gitmeni öneririm
bjkbb Karanelo benim ilk doğumumdan sonra yaram kabarmisti ve öyle kalmıştı doktor bana bazı ciltler kusar böyle yarayı dedi. Bildiğin şişikti yara yerim ikinci doğumdan sonra bepanthol skarjel kullan dedi bana kullaniyorum daha iki ay olmasına rağmen çok az incecik bir çizgi kaldı tavsiye ederim onu hem hızlı iyileştiriyor hemde dikiş izini baya baya yok ediyo🙂
minnosizmmm Karanelo benim dikişlerimin üstüne bant yapistirmisti doktor onu çıkarınca sürmeye başladım yani normal ipli dikişte nasıl oluyor bilmiyorum benim lazer dikisti
Karanelo Ozii_celk doğumun 5inci günü ilk dikişim düştü doktora gittim kapanmaya başlamış demişti siyahlık için de hyuroid krem verdi biraz gitti ama ağrısı dayanılacak gibi değil hala.
Ozii_celk Karanelo iyi şükür sizin kremlerle geçecek gibi demk ki Ama ağrısı çok felaket gerçekten sağlıkla büyüsün miniğini
Ozii_celk Karanelo alakası yok bende beyaz tenliyim doğumda ki ebelerin hatası dedi bana başka doktora göründüm oda ebeye kızdı
Ozii_celk Karanelo o zaman bisey diyemem ama ben çok çektim 5 ay geçti şuan dikiş yerim en sonda bir top gibi bisey ver sanki ve sanki eti alıp etin üstüne dikmiş kat yeri belli sıkıntılı bir ebeydi
bjkbb Karanelo daha yeniyse normaldir tabi benim şişlik daha farklıydı ama ilk zamanlar sis oluyo evet
BeybininAnasi Karanelo kalçamda morluk olmadı. Hele iğne yapılan yeri unuttm bile. Dikişlerim hafiflese de hala mor. 12 ay oldu