Deletedmom78654 Zeynaa1 yemek odasını ayrı yaptık masa ve sandalye var sadece orda da küçük bir odaydı ben çocuklar rahatça oynasın diye böyle istedim. Ama teşekkür ederim 😊🥰
Deletedmom78654 Merveh yastık kılıflarını değiştirin bence de ona uygun da fon yaptırın diğer türlü boğabilir
Annisss Merveh tul fonlar var mavi krem tonlarinda yaptirsan evin havasini da degistirir yastiga da turkuaz bi kilif al
Deletedmom78654 Miniminnak22 evet fayans ama yerden ısıtmalı bizim ki yolsa üstüne basılmazdı galiba 🤣
Miniminnak22 Deletedmom78654 ayyy ne kadar güzel ya Valla 55ten aşağı inmiyor kombi ama hâlaaaa rüzgar esiyor bi yerlerden Valla halıfleks yaptırıcam nerdeyse 🌚🤦
Deletedmom78654 Miniminnak22 benim diğer ev parke olduğu halde altı boş olduğu için buz gibi oluyordu ilk kez yerden ısıtmalı bir evde yaşıyorum gerçekten rahatlıkmış çocukları çorapsız gezdiriyorum çoğu zaman imkanlar el verirse düşünün derim
Organikumos Merveh https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTc28GoqISZe4I1Xvn_aAsv8fAqD212FW6AmyAudO3FK7umRmfgkRv3Ujo&s=10
Organikumos Merveh ben koltuklara bunu yakıştırdım kahverengi çok bayar böyle sütlü kahve bence güzel olur