ilknur_acr94 ben doktoruma 3 ay sonra gitmiştim 3.ayından 6.ayına kadar ayda 400 gr almış. Doktor bir ay daha takip etti. Ben süt arttırıcı takviyeler kullandım bebeğimin ek gıdasına dikkat ettim ve bir ayda 700 gr aldı. Mama vermeye gerek duymadı.Yani benim doktorum direk mama yazmadı. Zaten sınırda kilo almış sizinki de bence takibi yapılıp eğer hala almıyorsa mamaya geçmek lazım. Sütünüzü arttırmaya çalışın öncelikli olarak