ilknur_acr94 benim bebeğimde 5. Ay kontrolünde tartıldığında 250 gram almıştı sadece 1 ayda. Üzüldüm endişelendim biraz ama doktor kilosu iyi dedi kilosu 6350 idi. Benim üzüldüğümü görünce doktor formül mama değilde sadece kilo almasını hızlandıracak bi mama varmış ondan önerdi reçeteyle satılıyor. Sormadan etmeden aldım ama sonra biraz araştırınca aslında kızımın kilosunun normal olduğunu böyle ek şeylere gerek olmadığına karar verdim internetten baktığınız zamanda da olması gereken kiloyu gösteriyor zaten. Yani demem o ki mamaya başlamayın zaten ek gıdaya az kalmış inşallah ek gıdayla barışık bi bebek olurda istediğiniz gibi kilo alır. Benimde tek temennim bu kendi kızımla ilgili. Memeyle devam ediyorum ek bişey vermedim bi ek gıdaya geçeyim baktım kilo alamıyor bende mama düşünüyorum.