Sevolika bizde durumlar iyi değil sürekli ağlamalar kucakta gezmek istemeler akşam 11 de gece uykusuna geçti diye 5 buçuk ta uyanma lar akşam 8.9 gibi gece uykusuna geçse anlarım 11 de uyumuş diye bu kadar erken mi kalkılır zaten saat başı da meme yi ağzına alacak 🤦