Mom4775 hahahhahaha 🤣🤣 hepsi odun valla eşimde bana diyordu veremezsin veremezsin valla kiloma değil, ailesine savaş açtım 🤣🤣 diyetisyen daha çok, ayran,yoğurt öneriyordu çok tok tutuyor. Meyveli kefir daha çok acıktırır gibime geliyor şekerli olduğu için. Zaten çocuklada her gün olmasada dışarıya çıkılıyor ordanda kalori kaybı oluyor. Aralıklı oruçla çok güzel kilo verirsiniz. Bu akşam barbunya (küçük kase) cacık, acı biber turşusu bol salata var. Yarın akşamda tavada yağsız ızgara tavuk,salata,acı biber turşusu ayran var 😋😋 siz mayıs a kadar hayli hayli verirsiniz şimdi bi ayda 4 kilonuz gider sonra yavaşlıyor ama bırakmayın. Diyetisyen de derdi insan vücudu robot değil haftada 300-800-1000 gram gider diye