Ayseonaylicelik bende sizin gibi 2 ay sonra işe dönenlerdenim. Sizin aksinize benim çocuğum doğduğundan beri beni emmedi. 10 gün hastanede yattı, sarılık tedavileri gördü mamayı bile istemedi çok zor kabul etti. Benim sütüm işe başlayana kadar bitmişti zaten. Şuan neredeyse 2 yaşında ve inanın emzirmiş olmam yada emzirmemiş olmam hiç aklımda değil. Bebeğim iyi, gelişimi iyi daha ne olsunki. Bi tanıdığım çalışmasına rağmen 2 sene emzirdi. Kendinizi bu konuda suçlayıp üzülmenize inanın değmez