Ayseonaylicelik Dogdugunda emmedi . Sağdım sonra emmeye başladı daha sonra bıraktı . Hiç üzülmedim cünkü oldu olası memeyi sevmeyen bir bebekti . Doğdugundan beride mama takviyesi yapıyorum 1 yaşına kadarda yapacağım. Mutluyum evet 🙋🏻♀️ burada anneler ilk başta kendilerine psikolojik baskı yapıyor çok üzücü , çabuk yaşlanırsınız anacım