dewamkee HazelK istersen gorunmeyen kicuk bir yerde dene bak . Yada sulandirip kullanabilirsin . Benim halim beyazdi yani sikinti yasamadim canm 😘
dewamkee huysuzbalik valla benim 2 kizim var her yerde kullandim sknti yasamadim canim .firinin icine sik kapagi kapat bekle biraz istersen
dewamkee sherlock_mom yaa ben cok begendim yani hosuma gitti asagi dogru akan kiri gorunce bi icim rahatladi 😃😃
nikimikedi7 dewamkee Bir ben memnun kalmadım galiba. Nereye sıktıysam faydasını görmedim. Davlumbazındaki yağ lekelerini bile çıkarmadı ki bir iki günlük yağ meselesi. Evde kızartma yapmıyoruz bile.
ZMK dewamkee aspirini çok beğeniyorum parlatmada cifi leke çıkarmada kayınpederimin oto kılıfı yapan bi arkadaşı özel ilaç getiriyor leke çıkarıcı özel bi ilaç onu kullanırım
Nik_mik_yok dewamkee bak yine aklım karıştı. Tam almaya niyetli iken eltim bi ise yaramıyo dedi vazgeçtim, şimdi yine aklıma düştü. En iyisi bende alıp, kararımı kendim vereyim 😁😁
omerrmoms dewamkee yeni çeyiz caydanligimi yakkmıştım ve sarı sarı lekeler vardı. Umutsuzca sıktım 5 dk bekledim ve ovaladım yıkadım sonuç mimmemel 😊😊