Zelisblt Tomriss bnde burda post açmıştım yapılan yorumlar üzerine Philips avent aldım, iyikide almışım şahane ötesi
S3d Tomriss ben geçen yıl e bebekten 550 tl ye aldim, bu yıl şubat indirimde 470 E kadar düştü. Kamera zaten fişe takılarak çalışıyor, monitöründe öyle şarj ile ilgili bi sorun yaşamadım canım