Fitifiti nursocum Ben de büyüyüne düzelecek diye bekleye bekleye 30 aylığa geldik😅 çoğu geceler ayaktayız sabaha kadar
Fitifiti [silindi] 40’dan sonra düzelir.,1 yaştan sonra düzelir,yok memeden kesince düzelir,yok 2 yaşından sonra düzelir bla bla bla… Külliyen yalan. Uykuyu sevmeyen çocuk değişmiyor😤
Fitifiti [silindi] Var canım var,oğlumla yaşıt arkadaşlarımın çocukları akşam erkenden yatıp sabaha kadar kalkmıyolar😬
InciLiya12 [silindi] dogdugundan berli mi salliyorsunuz bebeginizi öyleyse alismis ozaman öylede devam eder benim kizim ilk bastan berli hic sallamadim sütünü veriyodum yatagina koyuYodum hep öylede yatiyodu. Bi kac hafta sallanmak istedi yakinlik istedigi icin dislerinden dolayi ama simdi yine eskisi gibi. Bizim yatagimizda uzaniyoruz öyle yatiyo yatagina koyuyorum sabaha kadar yatiyo 🧿🙏👧🏼Oglum 7 haftalik cok yakinlik istiyo kucagimizda yatmak istiyor yada karninin üstüne yatmak istyor gecede öyle birakamiyorum.
[silindi] InciLiya12 yok tam tersi kızım kndi kndine uyuyan bir bebekti bu son bir ayda oldu nolduysa
InciLiya12 [silindi] belki disden olara bilir yada yakin zamanlarda asi fln olduysa. Aralarda yeni yeni huylar ediniyolar ama geciyor☺️