[silindi] Bu nedir ya hergun aynı hergun,😓😓😖13 aylık olduğundan beri bu böyle gece iki 3 gibi uyumaya başladı bir aydır geçen gündüzüm yok çıldırıyorum 😖
[silindi] [silindi] O dönem benim de kızım geceleri 2,3 gibi uyanır saatlerce uyumazdı fakat geçici bir dönem merak etmeyin.
Aysegulezozmus Ben de şimdi uyuttum sabah işe gideceğim inşallah rahatça uyur🤲 11 aylık olduk diş ağrısı var huyu değişti 10 gündür rezene bile kar etmedi başka ne yapabilirim bilmiyorum isyanlarda küçük bey
[silindi] Aysegulezozmus inan 11 12 aya kadar kızım hep duzendiydi nolduysa bu ay 13 ayında oldu delirdim artik
sahikakocarslanli [silindi] doğduğundan beri 😀valla sinirden gülüyorum artık gündüz emmesini tamamen kestim gece acısını çıkarıyor bu ara ..geceyi de biraktircam nasipse ilk fırsatta
nursocum [silindi] Deme ya benimde 1 hafta sonra 1 yaş olacak kalkıp 2-3 saat oturuyor uykusuzluktan öldüm küçükken daha kolaymış kıymetini bilemedim