neredenbileceksinizz yeni doğduğunda ben de öyle yapıyordum. 8 gun yoğun bakımda kaldı benimkide ve 2 kiloydu eve geldiğinde. Ayakları hep buz gibi olur, hatta altını değişene kadar morarırdı. Çorabının içine pamuk bile doldurdum ısınsın diye 😊 biraz kilo alınca normale döndü, bende normal giydirmeye başladım