neredenbileceksinizz evim asla okadar sıcak olamıyor ve bebeğim sıcağı sevmiyor .yelek, patik ,ev ayakkabısı da giydirmiyorum. Uzun kollu zıbın, üzerine bi tulum okadar. Altına da külotlu çorap, tulumun citcitlarindan hava girdigi için. Böyle bile sıkılıyor bazen , soyuyorum zıbın ve külotlu çorap ile kalıp mutlu mutlu geziyo evde😁