Birkullanici lastikli tercih ediyorum ama takımların lastiksiz olduğu için kullanıyorum mecburen. Hayatta en nefret ettiğim şey çarşafın toplanmasıdır o yüzden çarşaf kaymaması için tutacak gibi bi şey aldım 4 kenarından takıyorum lastikli gibi oluyo çok rahat ettim.