Civcivimmm Sezinnur peki siz test yaptırdınız mı? Bende şuan başka bi belirti yok umarım olmaz ama dünden beri 37.5 altına parol içtiğim halde düşmemesi beni endişelendiriyo biraz
Sezinnur Civcivimmm bn test yaptırdım ama tat koku kaybı olduktan sonra yaptırdım. Yani hasta olalı bir hafta olmuştu yaptirdigimda.
Sezinnur Efemm çok iyi yapmışsınız. Benim cevrem anlayışsız insanlarla dolu malesef. Çok bişey elimden gelmedi