Görümcem pozitif çıktı bizde dün görüşmüştük bu yüzden karantinaya aldılar.. Oğlum 5.5 aylık öksürüyo balgamı var burnu akıyo ama bu şikayetler yaklaşık 2 haftadıe var ama öksürüğü bi tıo daha kalınlaştı dün doktora götüemüştüm enfeksiyon olduğubu düşünmüyorum dişten olabilir demişti.. Soeun şu bebeği yada kendi korona olanlar nasıl atlattınız bebeğinize ne yaptınız. (emzirmiyorum sadexe mama ve ek gıda alıyo) benimde ateşim şuan 37.9 psikolojik mi bilmiyorum bana akıl verin lütfen nasıl bi yol izlemeliyim eğer pozitifsem