Asel_huma benim kizimda 2 ay 4 günlük.. resmen 2 aylık olana kadar akşamları ağlamazdi. Oğlum kolikti. Kizim değil diye sevindim.. e simdi bu ağlamalar ne yaa dedim kendi kendime. Gaz olduğunu anladim ama e 2 ay boyunca bu sekilde ( boğazı aciyana ,kendini yirtana kadar) aglamazdi ki. Bi baktim ataktaymis. 2 .ci ay atağııı😕