Asel_huma canım kimi çocukta 2 ayda bitiyor kimisinde daha uzun sürüyor benim oğlum da 2 ayın ortalarına doğru azaldı 2 tane gaz ilacı kullanırken teke düşürdüm ama hala masajı ı falan yapıyordum 3.aya girdiğimizde tamamen bitti Allaha şükür.. Ama arkadaşımın 3.ay sonunda hatta ortalarına kadar devam etti.. Şuan 9 aylık hala söyler gece gazı vardı bir anda uyandı ağladı osurdu uyudu falan diye 😂 dediğim gibi her çocuğun gelişimi farklı.. Anneler boşuna yıpranmıyor