Mom4775 Ben şu an sağlam bir diyetteyim. İçinde un ve şeker olan hiçbir şey yemiyorum. Meyve bile. 2 öğün besleniyorum. Sabahları beyaz peynir , zeytin, çiğ kuruyemiş (kavrulmuş yasak), yumurta, salatalık yiyorum. (Kaşar peynir yasak, diğer bütün peynirler serbest.) Akşam da Bulgur pilavı (pirinç ve makarna yasak) , sebze yemekleri ( patates ve pişmiş havuç yasak, havucu çiğ yiyebilirsin) et, tavuk gibi şeyler ile öğün geçiriyorum. Yemeklerin yanında içecek yasak. Yemekten 1 saat önce veya sonra içecek içilebilir. Su, bitki çayı, normal çay, şekersiz Türk kahvesi ve filtre kahve serbest. İki öğün arasında sadece içecek içebilirsin. Akşam yemeğinden 1 saat sonra da sadece içecek. 👌 2 hafta oldu 2,5 kilo gitti. Öğünlerde doyana kadar yiyorsun bu Arada. ☺️Ayrıca benim uyguladığım yöntem kademeli ve aslında şifa için yapılan bir yöntem. Bu birinci kademe. Akşam yemeği ile şifa için sağlıklı beslenmeye niyet ettim diye başlıyorsunuz Yani.