Mom4775 aslında sağlıksız hicbirsey yemiyorum sut olsun diye de deli gibi hwrseyi yemeye de kalkmıyorum. Kizi. Daha 6 aylik. Sadece doğum kilomu vermeye çalışıyorum diyetisyenle başladım 3 kg verdim. Ama diyetisyene gitmek beni gerdi mutsuzlastim birden. Birde en büyük zaafım sadece tatlı. Neyse moral bozmak yok. Yari kaldığım yerden devam edeceğim. 😊