1234___ ver bence bende verecem oğlum 4 aylık biraz daha zaman gecsin verecem benim büyük oğlum biraz rahatsız doğmuştu dokturlar iyi bakılması lazım dediler her ceşit mamayı denedim hic birini yemedi bende pirinc ununu yaptım tatlarıncı olarak pekmez koydum ceviz koydum patetes nişastası koydum verdim severek yedi bir bucuk yaşındayken kontrole gittik dokturlar cok şaşırdı nasıl başardınız diye sordular hatta bir doktor ne verdiğimi sordu kendi cocuğu da cok zayıfmış 😁🙈