yadem63 bebeğim
3 ay 11 günlük hala şiş sezeryan yerim simit gibi. Doğumdan bş kaç gün sonra bütün vücudum şişti ayaklarım bıngıl bıngıl ediyordu yürüdükçe. Ama onlar indi. Sezeryan yerimde hala var. Hatta buraya da yazdım oluyormus. Doktor da baktı bir sorun yok demişti. Yanı dikiş bildiğiniz arada kalıyor Hafiften