yadem63 Enfeksiyon ola bilir muayeneye git lohusa bölümüne randevu al .Benim ödem şişlik vardı çok acıyordu bir süre sonra ne otura biliyon ne hafif bellini kırıp bebeğin altını bile alamiyorsun çok acı verici bişey antibiyotik veriyor doktor ben kanda baya yüksek çıkmıştı enfeksiyon.İnsallah yokdur . Yaranın üstünü sakın kapatma sadece bebek ağız silme bezi koya bilirsin ter olmasın diye sakın ıslık bırakma hep kurut saç makinasıyla korse tak acını hafifletir en azından rahat yürürsün çok acı çekmişti biri olarak sana tavsiyem bunlar göbek yarayı kapatıp ter yapmasın