MelisaAze gulay_candemir ben 1defa oldum sezeryan. Doktorum bu isde 1 numara. cok basarili gecdi ameliyyati. Izi bike zarzor gozukuyor her halde 2 kez kesilince zor iylesiyor .
Annis-ogul MelisaAze bnm ilk sezaryen ama kirmizi hafif kabarık cizgim var .hic ağrım olmadi çabuk kapandı ama kızarıklık var biraz .