MelisaAze Selam arkadaşlar 8 ay önce ameliyat oldum. Hic bir kızarıklı yara falan yok izi bile zor görünüyor ama çook kaşınıyor. Ne önerirsiniz krem falan korkumdan kaşıyamıyorumda
Zeysareanne MelisaAze benim 3 buçuk ay oldu benim de kaşıntı oluyor bazen ve halen kızarık bazı zamanlarda kabarıyor normal midir acaba🤦♀️
Annis-ogul MelisaAze kızarıklık ne zaman gecti acaba .bnm 5.5 wy oldu kızarıklık cizgi duruyor off hic alisamadim😌😔kotu hissediyorum gördükçe
MelisaAze Zeysareanne 3 ay uzun bu süre kızarıklık gecmesi gerekiyor kabarıyorsa enfeksion kapmış ola bilir hani ameliyatlarda kullanılır ya ben Azeriyim bizde yösept ismı ondan kullan onunla 10 gün falan üzerini sil gecicek
MelisaAze Durukusunannesii valla 8 ay oldu hala gecmedi bi care bul istemsizce elim oraya gidiyor kaşıyorum🤣🤣🤣
MelisaAze Annis-ogul valla bende kizariklik hic olmadi desem ameliyat olduğum gününün akşamına hemsire heldi.pansumana remimi cekdiridim ata bilmiyorum resim buraya atardim yoksa hic.bir şey bilinmiyordu kızarıklık falan yokdu olmadi bende. 1 gün sonra normal hayayima döndüm sadece kaşınıyor
gulay_candemir MelisaAze Ben sezeryan olalı bir ay sonra iki yıl olacak hâlâ kaşınıyor birde bir kısmı şiş duruyor rengi de mor ilk sezeryan da böyle değildi sadece bir çizgi vardı şimdi neden böyle anlamıyorum 😔
MelisaAze gulay_candemir ben 1defa oldum sezeryan. Doktorum bu isde 1 numara. cok basarili gecdi ameliyyati. Izi bike zarzor gozukuyor her halde 2 kez kesilince zor iylesiyor .