mycutebaby bizde 2 hafta önce olduk mide bulantısı yaptı bizde. Bebeğiniz yedikten hemen sonra kusuyor ise ona göre gidin bence. Biz de emdikten 30 dakka sonra olduk damla zaten şeftali aromalı seviyor bebekler ama sonrasında karın ağrısı yaptı bizde doktor da söylemişti zaten yapar diye biraz masaj kiraz çekirdekli kemer falan geçirdik. Bide hemen üstüne emzirdim ben doktor demişti benim oğlum iştahlı zaten emsin hemen dedi karın ağrısı için bastırır enazından dedi. Yine de sen bebeğinin rutinine göre ayarla her bebek aynı olmuyor. Şimdiden geçmiş olsun.