fjolla 7 aydan sesleniyorum herseye agliyor babasi alsa aglar kayonvalidem alsa hiçkira hiçkira aliyo beni. olmadim yerde durmuyo ben olsam ma miz miz hep elde olmak istiyo uyumuyo bitik durumdayim 🤷♀️