Delirmeme ramak kaldı 😫 her şeye ağlıyor. Emziği düşüyor ağlıyor küçük bir sese ağlıyor kucağımda kol değiştiriyorum ağlıyor babasına veriyorum ağlıyor. Ağlamak için bahane arıyor sanki ya 😫 altını alıcam öyle mızmız ki koyduğum anda ağlıyor. Bunaldım imdaaaat diyesim var 😟 normal mi bu dönemde