Berilismom
selamlar benim doktorumda biz 5. Ayımıza yeni girdik ek gıda vermiyoruz ama bana keçi sütü veya yoğurrduyla fırında keke vs yapıp başla dedi emzirmeye zaten çok az emiyor ama çok korkuyorum bi geçti mi sütten 1 hafta kusuyor fışkırtarak valla zaten alerji mamasıyla besleniyor. Kabus gibi bir karar yani. Hepimize Allah kolaylık versin