Eylul2018 Berensmom başını tutmamasının kiloyla alakası yoktur bence.. Benin kızım doğduğu günden itibaren çok hareketliydi 3 aylıkken kafasını dik tutmaya başladı bebekten bebeğe değişiyor bence Morelini bozma Bişey çıkmaz için rahat olsun
Berensmom Eylul2018 ayına göre kilosu çok düşük o yüzden boynu incecik. Yani söyle diyeyim boynu 2-3 parmak kalınlığında. Kafası vücuduna ağır geliyor muhtemelen. Neyse yarın Mr da ciksinda bakalım. İnşallah bişeyi yoktur.
Tazeanneb Berensmom benim kızım da 4 ay 1 haftalık. Kafasını genelde tutuyor ama ellerinden tutup kaldırdığımızda başını kaldıramıyor. Hatta kucakta da bir süre sonra yorulup kafası düşüyor. Bir de doktorumuz dedi ki dönebiliyorsa bu kadar hsreketliyse zaten başını tutar dedi. Çocuklar gelişimsel farklılıklar gösterir. Hem yüzüstü yattığında kaldırıyormuş ne güzel. Olumlu düşünün ☺️✨
Berensmom Tazeanneb benim kizimda 4 ay 1 haftalik. Aynı sizin anlattığınız gibi. Bakalım artık yarın Mr da ne cikcak.inşallah bişey yoktur.
Berensmom Mrb arkadaşlar. Kızımın boynunu tutamamasi nedeni sonuçlandı. Ama çok zor bi 3 gün geçirdim. Çocuğumun elleri delik deşik oldu. Ağlamaktan sesi kisildi. Benim ağlamaktan gözümde yaş kalmadı. Neyse Dr beyninin on kısmında tembellik var dedi. Fizik Tedavi verdi. 30 gün fizik tedavi gorucek. Birde raporlu bir mama yazdı bunu kullansın bunda beyin gelişmini destekleyecek tüm vitaminler var dedi. Banada hergün ceviz ve yumurta yememi söyledi sütle bebeğe geçsin diye. Böyle inşallah bundan sonra hersey daha iyi olur . Lütfen dua edin. Başka böyle bişey yaşayan varmi. Benmi çok evham yaptım bilmiyorum. Ama bakalım bundan sonra gelişimi nasıl olcak.
akkls Berensmom merhabalar anlattıklarınız tıpa tıp bizde var ama bizim bütün vitaminlerimiz düşük çıktı mr da başının ön kısmı alınla birleşen kısmı büyük biraz dediler bir ay vitaminlerini düzenli ver öyle getir test yapıcz dediler siz neler yaptınız bi sorun çakmaz dimi sonradan çok moralim bozuk.
Mutlululuk Berensmom benim oğlumda 5 aylık olcak başını güzel tutuyor fakat arada Bi sallıyo tam kaslar gelişmedi sanırım
Bayananne Berensmom valla canım benim kızım da 3 aylık aynı yazdığın gibi doktora da götürmedim malum olaydan dolayı etrattakiler hep şimdiye tutması lazımdı bizim çocuklar tutuyordu şuydu buydu psikolojimi bozdular bende senin gibi araştırdım internetten 6 aylıkken anca tutabılırmıs içim rahatladı konusanları duymadım ondan sonra bence sende takılma çok daha küçükler yoruluyorlar için rahat etsin yine de götür sen bilirsin ama allah korusun farklı bısey olsa bebeklerımız o kadar hareketı yapamaz sağa sola cevıremez
Mugeee Mutlululuk Yaaa benimde oğlum 7 ayına girdi erken doğum yaptım 1 buçuk ay . Kafasını tutuyor ama dediğiniz gibi arada yorulmuş gibi sallıyor çok üzülüyorum ama doktora gitmek istemiyorum su pandemiden dolayı
akkls Mugeee Merhaba canım bence mutlaka git ben kaç aydır uğraşıyorum İnan ihmale gelmiyor b12 si düşüktü bir ay iğne vurdular yine tutmadı kayseride bi doktora götürdüm gevşek bebek dedi fizyoterapistle görüşcm program hazırlicak evde kendim hareketlerini yapıcam mutlaka git canım geç kalma
Mugeee Mervea yaş benimde şu an öyle otururken kafası sanki yaylaniyor çok üzülüyorum malum pandemiden dolayı doktora da götürmek istemiyorum