Alaravemehmetinannesi Melek01 böyle bir saçmalık olurmu allah aşkına ne demek doktor izinde başka doktor mu yok lütfen ricam başka doktora götür rota 3 aylık ve 5 aylıkken yapılır sadece aksi çok yanlış
Denizkum Cekuli bence o beta virüsü ağızdan anlayabilir doktor boğazlarından aşı başka bir aşı rota aşısının zamanları var hasta ilken aşı vurulmadığı için doktor aşıyı ertelemiştir
Melek01 Denizkum Evet normalde doktor warken oğlum öksüryodu gidemedik doktor dedi öksğryo aşı yapmam sonra tatile gitti haftaya geliyo Onan başkada igneyi vuramaz biz onda bütün aşıları yaptığımız icin
Alaravemehmetinannesi Melek01 bi bebek durman ağlıyorsa bi derdi var belli ateşide zaten bir derdinin olduğun göstergesi nerdesin durumun nasıl bilmiyorum ama ben durmazdım bu saatte bile götürürdüm hastaneye nasıl ağlamasına dayanabiliyorsun
Melek01 Alaravemehmetinannesi Zaten hastaneden geldik doktor bişey yok dio bütün cocuklar hasta gittik hastane doku çocuk doktor ateşi 38-39 olunca normal dio dua et 40 42 olmio dedi ordaki cocuklrn yarısı hepsinin ateşi 42 olmuş hepsini yatırdılar hastaneye
Alaravemehmetinannesi Ben mi yanlış anlıyorum acaba rota aşısı ağız yoluyla verilen bir ilaç aşı gibi vücuda sokulan bir iğne değilki
Eylul2018 Melek01 bence siz tam öğrenin rota öyle boğazına bakılınca anlaşılan bi hastalık değil. Şiddetli ishal kusma ateş Bunların olması lazım görümcemin oğlu aşıyı yaptırmamıştı diye 10 gün kalır hastane de
Sarelim Melek01 senın çocuğunun ağzında aft çıkmış bacım. Ne rotası. Allah aşkına rota kakadan anlaşılır.
Eylul2018 Cekuli haklısın o ayda asla yapılmıyor.. 2-4 aylarda 4-6 aylarda en geç omdan sonra yapılmıyor. Bu doktor sanırım kendi kafasına göre yaşıyor ne saçma
HungryWolf Bogaz enfeksiyonu kapmis hasta biri yuzunden opulmekten galiba. Yoksa alakasiz rota virus ozel bir asi ucretli gidip aliyorsunuz agizdan veriliyor. Hastaligi gecince ne asisi yapcakmis acaba onu merak ettim. Menenjit yapilir anca bu aylarda oda ucretli ozel bi asi.