Melek01 Evet sonunda başımıza geldi dışarı bile cıkmadımız halde bugün ateşlendi diş çıkardığını sandık ama hastaneye gittik 38.5 arada 39 oluyordu ateşi bende bişey yok diş sandım bi gittik virusmuş dio çocuk dışarı çıkmasa bile biri öperse direk kapar dio öpmekten olmuş öpmek daha çok virusun oluşmasına neden oluyormuş
balyanakannesielif Melek01 kakada kanda çıkar o virus boğaza bakınca nasıl anladılar acaba ? Benim oğlumda 2 ay önce oldi 21 aylik su anda zor geçirdik biz ishal kusma ates özele gittik serumlar yedik 3 4 gün boyunca 10 gün geçmedi o hastalık çok ilet birşey 🙄
Melek01 AygulSina Aşimız haftaya daha olmadık doktor yoktu diye ertelenmişti hastane bişey olmaz dedi dio kim öptüyse ondan kapmış
Melek01 AygulSina 10 aylık aşısı haftaya ama doktor dedi aşı gecikse biley olmaz dio birileri öpmüş ondan kapmış dio cocuklar bazıları gecikmeli aşı oluyor öyle bişey olsa herkez hastalanır
Melek01 Fulyaeymen Agzından baktı dedi Boğaz’ında bakteri birikmiş virus dedi gittik bi bebek daha 10 günlük falan ateşi 42 olmuş yani aşıyla alakası yokmuş dio gelen giden öpüyorsa ondandan olmuş
Cekuli Melek01 çok geçmiş olsun anlamadım ama rota virüsü aşısı gecikmeli olmuyor diye biliyorum doktor mu söyledi bunu
Melek01 Cekuli Hastane söyledi bizim çocuk doktoru tatildeydi diye gecikmeli oldu haftaya yapılacak bişey olmaz dedi
Melek01 balyanakannesielif Damagında kırmızı noktoalar gördü bide damagı beyazlaşmıştı dedi bu virus ilaç yazdı 1 hafta kullan dedi ondan sonra aşıyı yaptıracaz
Cekuli Melek01 ay bence bir karışıklık var bu işte kan tahlili felan yapmadan telepati ile mi anlamış rota virüsünü ayrıca 10. Ayda rota virüsü aşısını yaparız gecikmeli olur bişey olmaz diyen doktorada pek güvenmeyin😑çok geçmiş olsun tekrar.
Melek01 Cekuli İdrar tahlili yaptı dedi bogazında var idrar tahilide yapalım tam beli olsn ordan anladılar
Denizkum Cekuli bence o beta virüsü ağızdan anlayabilir doktor boğazlarından aşı başka bir aşı rota aşısının zamanları var hasta ilken aşı vurulmadığı için doktor aşıyı ertelemiştir
Eylul2018 Cekuli haklısın o ayda asla yapılmıyor.. 2-4 aylarda 4-6 aylarda en geç omdan sonra yapılmıyor. Bu doktor sanırım kendi kafasına göre yaşıyor ne saçma
Alaravemehmetinannesi Ben oğlumda rota virüsü yaşadım 5 yaşındaydı 1 hafta hastanede yattı ne beter bir hastalıkmış mahvetmişti oğlumu şimdi bir de kızım var onda ilk dozunu 3 aylıkken bir dozununa bu ay yaptırdım yani 5. Ayda siz çok geç kalmışsınız rota visrisü aşısı sadece 3 ve 5. Aylarda yapılıyor diye biliyorum 1 iki hafta sadece oynayabilir dedi doktor
Melek01 Alaravemehmetinannesi 10 aylıktada yapılıyormuş ben şimdiye kdr bütün aşılarını yaptırdım 9 buçuk aylık oldunda aşı warmış onu geciktrdik çünkü doktoru tatilde daha haftaya geliyor
Sarelim Melek01 senın çocuğunun ağzında aft çıkmış bacım. Ne rotası. Allah aşkına rota kakadan anlaşılır.
Alaravemehmetinannesi Melek01 böyle bir saçmalık olurmu allah aşkına ne demek doktor izinde başka doktor mu yok lütfen ricam başka doktora götür rota 3 aylık ve 5 aylıkken yapılır sadece aksi çok yanlış
Alaravemehmetinannesi Melek01 bi bebek durman ağlıyorsa bi derdi var belli ateşide zaten bir derdinin olduğun göstergesi nerdesin durumun nasıl bilmiyorum ama ben durmazdım bu saatte bile götürürdüm hastaneye nasıl ağlamasına dayanabiliyorsun
Denizkum Melek01 sanırım sizinki beta virüsü rota ile karıştırıyor olabilirmisiniz rota ishal kusma olur ve kan tahlilinde anlaşılır beta virüsü ağızdan anlayabilir doktor çok geçmiş olsun