Alprsln Ben sezaryen oldum ama olana kadar 3 kez açıklık muayenesi yapıldı, birşeyleri abartmayı seven biri değilim ama ilk muayeneden sonra bayılmıştım (acı eşiğim yüksektir) çok ağrılı geçti benimkiler. Ama şöyle de birşey var, kendi doktorumun yaptığı bu kadar canımı yakmamıştı, elimden geldiğince nazik olucam demişti, gerçekten de öyle oldu. Doktora göre değişiyor bazen