Alprsln ben gittiğimde pazar günü sabah saat 6 filandı. Gece nöbetçi ebe canımı çok yakmıştı ilk muayenede. Sonra nöbet değişimi oldu 2 tane çok tatlı ebe geldi. Sağolsunlar çok nazik davrandılar. Önce ben kendimi kasmayı bıraktım, müsaade istedim hep yavaş yavaş yaptılar. Sonra zaten dediğin gibi rahatlıyor