ugurbocugu28 Ben bepanthol ve zeytinyağını beraber sürüp kullanıyorum pişik olduğunda tekrar bezini alıncaya kadar geçiriyor. Zeytinyağı sızını alıyo tavsiye ederim🙂
Gulcan88 mrveefe12 dogdugundan beru mustela kullanyorum ama onlemek amacyla hafif kizarkliklar olup geciyor oma krem oncesi bezde onemli faktor pisik konusunda her bezi denedim bitek prima ve baby turkoda az kizarklik yasadik kremi de haliyle daha az kullanmaya basladim
Minik_Hanim Zeynepazram iciniz rahat edecekse goturun. Bizim ki sanki kaka poposunu yakiyomus da tahris olmuş gibiydi. Onemli midir diye goturdum bida olsa goturmem..