[silindi] mrveefe12 bepanthol kullanıyorum bebeğime 5 ay 9 günlük gayet memnunum sorun yaşamadık hiç pişikde olmadı
Minik_Hanim mrveefe12 onlemek icin mustela, tedavi icin hametan, icerikleri de temiz zararlı kimyasal yok
Balkizlarim mrveefe12 Bepanthol ve hametan kullandım memnundum 😍 zaten çok pişik olmadıkları için başka bişey almama gerek kalmadı 🤲🤲🌼
Zeynepazram Minik_Hanim Balkizlarim Minika54 hametan hangi rengini kullandınız acaba şu an kızım cok kötü pişik oldu kanıyor gecende böyle olmustu zor gecirdim. İşe yarar mı yoksa sudokrem mi alıyım onun icindede cok kimyasal var diye almak istemedim
Ela-ecrin44 Bende ve tüm yiyenlerimde uygulanmış ve süpet olan tek şey parmak krem olan Arko zeytin yağlı sı tek geçerim herşeyim kullandım olmadı ne varsa eskiler De var :)
Minik_Hanim Zeynepazram sari rengi kullandim. Oyle o kadar olduysa doktor travazol verdi bize, ama kortizonlu oldugu icin 1 2 sefer incecik surdum, sari hametan da sonrasında toparladi 2 gunde geçti
ozge28 mrveefe12 ben sudocrem kullaniyorum dogdugundann berii vee 1 2 keree pisik olduu oda hemen gectii zaten ertesi gune bile kalmadı ama bepantholl ve hakiki zeytinyagidaa cok iyi geliyor pisigee onlaridaa 1 sefer deneme sansim olduu onlardan da cok memnun kaldım 🤗