Nazlizeynepa Ensonbahar yüzünde yok bizim bende başta alerji diye düşünmüştüm ama atopik dermatit dendi
hirosima Nazlizeynepa wvet canım bizimde öyle bioderma atopik çiltler için kremi var onu kullanıyorum biraz daha rahatladı.ama ağzı sürekli aktığı için yakaları ıslanıyo hemen yine boynu yakaları kızarıyo. Şu dişler çıksada dursa ağzının akması