Arkadaşlar merhaba 4 buçuk aylık kızım var yaklaşık 2 aydır vücudunda kuruluk kızarıklıklar oluşmaya başladı doktorumuz atopik dermatit dedi hametanin mavisini verdi kullanıyorum fakat çocuğun vücuduna dahada yayılıyor sürekli kaşımak istiyor çiziyor çok üzülüyorum bilgisi olan anne var mı?

