Doguland Zeynep_3567 öncedende kucağımda uyudu yatağına koyunca inlemeye başlıyor sonra korkarak sıçrıyor
Synmannesi Doguland fitil bak verirsen yarım sok evde fitil bulundur calpol ver o zaman yoksa korkma 38 geçmiyor o aşı da 38 en fazla olur benim kızım da öyleydi 3 gün ara ara ateşi çıktı geçi
Doguland Synmannesi genel olarak her çocukta oluyor mu hiç bilmiyorum çok teşekkür ederim tavsiyen için
Synmannesi Doguland Her Bebek’te olmuyor canım ama bazı bebeklerde oluyor benim bebeğim de hep 38.1’de hiç 38’i geçmedi korkulacak bir durum yok ama sen yine tetikte kal ve uyuma ben bazen ateşi olmadığında bile gece ateşi çıkar diye ikinci gün kaşık kal paul verirdim ama en etkili fitil muah öptüm sizi
Zeynep_3567 Doguland biz 6 ayligiz dediğim gibi çok kötü oldu ödüm kopuyor birdahaki aşida napicam diye baya zaman olmuş verin bence calpol yarım çay kaşığı daha
Busranehirmila Doguland bizde de oldu çok pik yaptığı bi ara oldu düşürememiştim adam akıllı hatta burdan annelerle yazışıyodum. Doktoruma sordum en fazla 4 saatte 1 verebilirsin dedi. 3 kez 4 saatte 1 vermiştim hatta sonuncusunu verirken ateşi 37 ydi aslında ama korktum tekrar çıkar diye vermiştim. Bi daha da çıkmamıştı
Busranehirmila Doguland zaten aşı ateşi için hastaneye gitmemeniz gerekiyor bizim 39 lara çıkmıştı çok korkmuştum hastaneye gitcem diye tutturmuştum hatta ama doktorum çok kızmıştı bi yere gitmiyosun ateşinin sebebini biliyoruz demişti.
Zeynep_3567 Busranehirmila ama çok ağlıyordu hiç susmuyordu morariyordu ağlamaktan nefesi gidiyordu yüzüne üfleyip zor getirdim dün dusmuyordu ates calpol hiç etki etmedi bize ozaman ne yapılacakti ki mecbur gittik fitil verdiler düştü
Zeynep_3567 Kizimda idrar yolu enfeksiyonu var acaba aşıyla beraber tekiklermi ateş sancı çünkü çok zor geçti bu süreç çok çaresiz kalmıştım hiç susmadan ağlıyordu dün bebeğim pazarteside aşı olmuştuk bilgisi olan varsa yazabilir mi?
Busranehirmila Zeynep_3567 belki sizin durumunuz idrar yolu enfeksiyonuyla farklı bi boyuta gitmiş olabilir tabiki. Aşılar ateş dışında huysuzluk da yapabiliyor biliyosunuz ki. Biz bütün aşılarda ateş yaşadık hemde az buz değil yani. 6. ay aşılarında annemi dinledim aşıdan hemen sonra ateş düşürücü verdim daha ateşi çıkmadan ve ilk kez aşı sonrası ateşi hiç çıkmadı 😂 bu sefer de huysuzluk yapmıştı gerçi. Konuşmaya başlayana kadar hiçbişey anlamadan yolumuza devam edicez gibi görünüyo 😂😂😂
Busranehirmila Zeynep_3567 yani evet haklısınız ben birkaç doktor değiştirdikten sonra bal gibi bir doktorla denk geldim ve 7/24 ulaşabiliyorum kendisine o yönden şanslıyım yoksa bende hastaneye gidecektim o gece.
Busranehirmila Zeynep_3567 ben ateşi çıkmadan vermiyodum normalde ama işte bi sefer öyle 39 lara çıkıp kontrol edemeyince korktum 6 ay aşısında öyle yaptım valla oh dedim 😂 gerçi tabi tetikteydim hep sürekli ölçüm yaptım önceden öyle şeyler yaşayınca
Zeynep_3567 Busranehirmila etki etmiyormus kimisi gitmeden veriyor ilaç etki etmiyor çok yanlış diye duydum