Doguland Zatüre aşısı sonrasında ateşi çıktı bebeğimin calpol vermiştim gündüz akşam tekrar vermeli miyim ne yapacağımı şaşırdım sürekli sıçrıyor ateşi düşmedi
Minikalparslan Doguland 6 saatte bir verebilirsin demişti doktorumuz bize. Geçmiş olsun bu arada inşallah çok yükselmez. Çoraplarını limon suyuna batırıp giydirin ateş olduğunda öyle yapıyorum iyi geliyo. 1 2 limonu sıkıp çoraplarını iyice ıslat ve giydir ısınınca çıkar
VERA19 Doguland Ateşi düşmediyse akşam tekrar verebilirsiniz ateş düşürücüyü.Eklem yerlerine ılık bez koymayı deneyin biraz rahatlatır.Calpol ve Dolven’i dönüşümlü olarak 4 saatte bir verebilirsiniz çok mecbur kalırsanız
Zeynep_3567 Doguland bizde 3 gündür çekiyoruz o ateşi malefes hastaneye götürdük calpol pek işe yaramadı fitille düştü çok şükür kaç aylık bebeğiniz
Doguland VERA19 2 aylık bebeğim sizce calpolu yarım çay kaşığı mı vermeliyim 4 saat sonra tam mı vereyim doktorum bi kere ver demişti mesaj attım dönüş yapmadı
Synmannesi İstersen 4 saati geçti ise yarım fitil sok fitil hemen etki ediyor sen bilirsin bebeği üşütme havalar soğuk çok geçmiş olsun canm
Doguland Synmannesi evet bide üstünü örtmeyin üşüteceğim diye korkuyorum çok arada kaldım fitil yok evde calpol var sadece 😔
Synmannesi Doguland ya canım bilmiyorum ama paranox s fitil var anında etki ediyor yarın al evde bulunsun yazdır doktora hemen etki ediyor o zaman 1 bir buçuk çay kaşığı calpol ver istersen ama. Calpol pek fayda etmedi bize
Doguland Zeynep_3567 tüh ya bende de sadece calpol var bide korkarak sıçrıyor hiç böyle değildi bugüne kadar
Zeynep_3567 Doguland ah yavrum kıyamam sizi çok iyi anlıyorum dün bizimde öyleydi çok zor inşallah düşer bi an önce 😔
Doguland Zeynep_3567 gerçekten ilk bebeğim çok korkutuyor bu durum hastaneye gitmekte istemiyorum aşırı soğuk dışarısı
Zeynep_3567 Doguland ben gerçekten sırf bu ateş yüzünden aşı vurdurmak istemiyorum ama mecbur işte bebeğim çok perişan haldeydi sizi anlıyorum
Busranehirmila Doguland zaten aşı ateşi için hastaneye gitmemeniz gerekiyor bizim 39 lara çıkmıştı çok korkmuştum hastaneye gitcem diye tutturmuştum hatta ama doktorum çok kızmıştı bi yere gitmiyosun ateşinin sebebini biliyoruz demişti.
Synmannesi Doguland fitil bak verirsen yarım sok evde fitil bulundur calpol ver o zaman yoksa korkma 38 geçmiyor o aşı da 38 en fazla olur benim kızım da öyleydi 3 gün ara ara ateşi çıktı geçi