Minika54 yeme bozukluğu bizde de var, gelişimi iyiyse ne kadar üzülsekte bunu kabul etmek zorundayız☹️ Belki duyusal hassasiyeti vardır, biraz gözlem yapsanız, mesela belki sulu yada kum gibi oyunlar iyi gelir. Ya da boya yapmak veya yapboz yapmak.. belki sosyalleşmeye ihtiyacı vardır, mümkün olduğunca tedbirinizi alıp çok güvendiğiniz ailelerin çocuklarıyla yanyana gelseniz.. deneye yanıla neyin iyi geldiğini anlarsınız, hatta içsesinize kulak verin, onun mutlu olacağı şeyleri birlikte keşfedin.. balon atın evde birbirinize mesela. Yanlış anlamayın akıl vermek gibi de algılamayın lütfen, inanın biryerden yakalarsanız sadece dil ve konuşma değil, pek çok yönde farklılıklar göreceksiniz.. güreşmek mesela en sevdikleri oyunlardan çocukların, saklambaç oynamak falan