Minika54 benim de oğlum 21 aylık. 50-60 kelimesi var. 2 kelimeyi yeni birleştirmeye başladı alo baba, bu dede, bu el falN diyor.
neler yapıyorsunuz konuşma adına derseniz kitapları çok seviyoruz. Gün içinde okuyoruz. Kitaplığı var kendi getiriyor zaten istediği zaman.
konuşma zamanı, ilk sözlük, osman abalıı dikkat geliştime setlerimiz var genelde onladan yararlanıyoruz
gün içinde de bol bol konuşurum. Mesela bir şey istiyor parmağıyla gösteriyor sadece. Hemen alıp vermem su mu istiyorsun derim su diyene kadar sorarım. Kapıya gider mesela aç demesini beklerim. İşte yatağına çıkarken çıkıyor musun derim ben de geleyim mi derim. Hani çık demesini gel demesini teşviik etmek için
şu an söyleyemedikleri birçok kelime olabilir siz konuşmaya öğretmeye devam edin neyin ne olduğunu bilmesi önemli. Kelimeye de dökülüvek zamanı gelince
mesela anahtar diyemiyor henüz ama kitabında görünce hemen anahtarlığa gider gösterir yani bu demek ki anahtar kelimesini biliyor zamanı gelimce söyliycek