Asyaprenses123 Sekerportacali canım ben aldım ptt den alıyosun ve 300 tl e devlettende başvuru oluyo süt parası 200 tl doğum parana eşin başvurması lazım bize öyle dediler
Batum2112 Asyaprenses123 evet ilk çocuk ben çalısıyordum rapor parasını sordum cnm 6300 yattı daha yatarmı dıe
zeyzey77 Zeynep_3567 süt parası annede sigorta varsa anne adına yoksa babada sigorta varsa baba adına yatıyor ziraat bankasına yatıyordu eğer değişiklik olmadıysa. Onun için başvuru yapmaya gerek yok hastane sizin adınıza başvuru yapıyor zaten. 202 lira gibi nir ücret yatıyor..biz sadece doğum parası için başvuru yapıyoruz o da aile ve sosyal politikalar müdürlüğüne. Anne kimlik ve bebeğin canlı doğum olduğuna dair doğum belgesi ile . Süt parası yatıp yatmadigi ise edevlette işgöremezlik ödemesi bölümünde görünüyor
Gokce_mom S_x_w zeyzey77 Doğum belgesi yada kimliklere gerek yok artık sadece bi form doldurup TC yazıp nırakıyorsunız işlemler başlıyor
PasaAnnesii daisybebek doğum parası ilk çocuk 300 TL süt parası ayrı oda 202 TL daha bide başvuru yapamadık eşim gidemiyor bende çocukla çıkamıyorum bunları düşünüp başvuruları e devletten yapsak ne iyi olurdu doğum belgesi sistemde kayıtlı sonuçta
daisybebek PasaAnnesii ok doğum parası 300 tl onu ptt den aldık , süt parası için nereye başvuruluyor
S_x_w Sekerportacali benim 3.cocuk🙈 600 aldım..bulunduğumuz şehirdeki aile sosyal politikalar müdürlüğüne başvurdu eşim.. Cocukların kimlikleri benim kimliğim ve doğum belgesiyle
BurcuKucuk Ahmetaslanannesi siz süt parası ve çocuk parası alacaksınız. Doğum ücreti SGK’sı olan anneler için. Süt parası 180 civarıydı, çocuk parası ilk çocuk için 300, ikinci çocuk için 400, üçüncü ve sonraki için ise 600
PasaAnnesii daisybebek ona başvuruya gerek yoktudiye biliyorum süt parasın abasvururken onada basvurukuyordu diye okumuştum ben daha hiç başvuru yapamadım
Gokce_mom daisybebek PTT haber vermez takip size ait yA e devletinizden bakın yada Ptt ye uğrayıp sorgulatın
zeyzey77 Gokce_mom canlı doğumlara para veriyolar o yüzden doğum belgesi istiyolar ..kimlikle beraber fotokopisi alınıyor
Gokce_mom zeyzey77 2 gün önce başvurdum forma TC leri yazdım ve bıraktım sistemden canlı yada ölü Doğum belli olduğu iÇin evrak almadılar bile belki sizin ordaki memurların işleyişi öyledir