Sekerportacali Merhabalar, Rapor parami ve süt paramı aldım fakat doğum ücretini almadım yani baavurmaya gidemedim. 18 Kasım 2020 de doğum yaptım. Şu an basvursam alabilir miyim ?
S_x_w Sekerportacali alabilirsiniz evet daha yeni sayılırsınız 5 yıl süresi vardı sanırım. . Ben de 21 kasımda doğum yaptım 😊 eşim Aralık sonu başvurdu ocak sonu aldım..
Sekerportacali S_x_w aramızda 3 gün varmış 🥰 300 TL mi aldınız ? nereye başvurdunuz ? Eşim basvursa olur mu ?
Bonnusimo Cgur 3 ay oldu dogum yaptıgım heniz almadım ama nerden ögrenebilrim yatıp yatmadıgını pttden mi alcaktım
S_x_w Sekerportacali benim 3.cocuk🙈 600 aldım..bulunduğumuz şehirdeki aile sosyal politikalar müdürlüğüne başvurdu eşim.. Cocukların kimlikleri benim kimliğim ve doğum belgesiyle
Ahmetaslanannesi Ev hanımıyım doğum parası ne kadar alicam süt parasi aldım 100 bilmem kaçtı eşime geldi mesajı ama doğum almadım
BurcuKucuk Ahmetaslanannesi siz süt parası ve çocuk parası alacaksınız. Doğum ücreti SGK’sı olan anneler için. Süt parası 180 civarıydı, çocuk parası ilk çocuk için 300, ikinci çocuk için 400, üçüncü ve sonraki için ise 600
daisybebek Sekerportacali Doğum ücreti 300 tl olan mı? Süt parası ne peki ? Ben aynı şey sanıyordum. Süt parası nerden alınıyor?
Sekerportacali daisybebek süt parası 200 tlidi. Direkt yattı başvuru falan yapmadım. Doğum.parasi 300 TL idi 1. Çocukta onu almadım.henuz
PasaAnnesii daisybebek doğum parası ilk çocuk 300 TL süt parası ayrı oda 202 TL daha bide başvuru yapamadık eşim gidemiyor bende çocukla çıkamıyorum bunları düşünüp başvuruları e devletten yapsak ne iyi olurdu doğum belgesi sistemde kayıtlı sonuçta
daisybebek Sekerportacali hiç haberim yok eşim 300 tl aldım doğum parasını ama süt parasını nasıl öğreneceğim hem nereye yatacak , ziraat ta hesabım yok, ptt de haber vermedi?
Sekerportacali daisybebek ben hesap no tanımlanmıştım e devletten bence 170 arayın sorun varsa gider pttden cekersiniz
Gokce_mom daisybebek PTT haber vermez takip size ait yA e devletinizden bakın yada Ptt ye uğrayıp sorgulatın