Hazallllllll gocebebirbayan canım mama zaten su ile yapılıyor seni emiyorsa da su ihtiyacı gidiyordur inşallah emiyordur benim sütüm yok 🥺🤦
Berilismom gocebebirbayan benim kızım yaz bebeğiydi emziriyordum doktor bi iki çay kaşığından zarar gelmez ama kaynamış soğumuş su olsun demişti
Ayminaa Verilecek susuyor diye birşey yok sütün den o gereken suyu aliyor ama sen istersen bir çay kasigi kaynamış suda verebilirsin zarari yok
Happyblue gocebebirbayan bazısına geliyor bazısına gelmiyor. Bana dene rahatsız etmiyorsa arada ver demişlerdi ben yine de pimpirikli olduğumdan ve bu konuda herkes farklı bir şey söylediğinden doktora sordum 😂 o da verebilirsin 2 günde bir bir kaç çay kaşığı dedi öyle yaptım bi sorun yaşamadık yani 🙄
Gmzucr27 gocebebirbayan dediğim gibi gerek yok o zaman idrar yolu enfeksiyonu felan olursa çabuk atlatsın diye verirsin az o kadar