Bizim doktorumuz gerek yok 6.aya ek gıdaya geçene kadar dedi vermedik herhangi bir sorun da olmadı hatta mantığını açıklamak için mamayı neden kendi ölçeği ve kendi miktarınca su ile yapıyorsun ? Çünkü orada bebeğe yeterli su,vitamin,mineral,kalori hesaplanıp öyle oluyor dedi zaten anne sütünde de %80 su oluşturur sağıp dolap poşetine koy buzdolabının altına koy yağ üste çıkar su altta kalır ve poşetin yarıdan fazlası su demişti yaptım gerçekten de öyle