pattisanne herkeste pigment diye bişey var yani mesela benim turuncu ne kadar evde kendim boyasam da koyu olmuyor bi süre sonra akıyor aynı şekilde kuafördede kendi saçım koyu halbuki ama saçım ombre mavi pigment var birde onlarınkide zor açılan oluyor yani değişik şeyler yani ben küllü boyadığımda akıyor belki sende akmaz istersen tekrar 7.11 dene akarsa 5e boya canım