Siyaahbeyaz ay ayni bizimki herseye sinirleniyor bence dönemsel olabilir önce bu kadar degildi aksam dis kapının önüne durdu acin gidecem diyor resmen kucagima aldım bana vurdu ağlamaya başladı eşimde oğlum istedigin zaman istediğin yere gidemezsen annelere de vurulmaz derken elindekini esime fırlattı ve bağırdı biz şok olduk daha esimle evde bir kere bile birbirimize bagirmisligimiz yoktur cok şükür ama nasil oluyor nerden öğreniyor bilmiyoruz daha 12 aylık ve ilerisini düşünemiyorum